Non-governmental All-Ukrainian Public Organization
"TV Viewers Association of Parents of Ukraine"

Єдиний в Україні сайт, на якому міститься найпотрібніша і найправдивіша інформація про медіа та кіноіндустрію і завдяки якому кожна сім’я може своїми діями впливати на ефективний захист психофізичного здоров’я своєї дитини, зберегти міць родини, та культурні і духовні надбання країни.

Батьки обирають найкращий телеканал 2017 року

Перший національний
Новий канал
ICTV
СТБ
Тоніс
1+1
Інтер
ТРК "Україна"


Батьки обирають найкращий телеканал для дітей 2017 року

Моя дитина
Малятко TV
Піксель TV
ПлюсПлюс

Cтрашная подземка

12.08.2006

Родители пятилетнего Андрея пожаловались газете "15 минут", что мальчика сильно испугала реклама фильма ужасов на мониторе в вагоне столичного метро.

В кадре железная труба пробила лобовое стекло автомобиля и насквозь -голову сидевшего на переднем сиденье актера. Сюжет был ярким - со всеми вытекающими мозгами и кровью.

Оказалось, содержание подобных роликов активно обсуждается в интернете. "Такое впечатление, что сотрудники метрополитена, прежде чем пустить рекламу на экран, даже ее не просматривают", - считает посетитель сайта кинотеатра Киевская Русь.

Александр Субботин, начальник пресс-службы Киевского метрополитена, заявил, что столичное метро ежедневно перевозит порядка 1,5 млн пассажиров, и всегда бывает так, что кто-то чем-то недоволен. "Принцип следующий: эти мониторы были установлены для удобства пассажиров, в первую очередь тех, кто плохо слышит, и ему легче видеть название станции на экране. С пассажиров мы за это денег не берем, а установка экранов - это деньги, т. е. инвестиции", - сообщил он.

По его словам, ролики, которые крутят в перерывах между объявлениями станций, - рекламные, и с рекламодателями заключаются договора. В них, в соответствии с законодательством, оговариваются ограничения насчет содержания рекламы: нельзя демонстрировать жестокость и порно. Он рассказал, что сотрудники метрополитена всегда обращают внимание на содержание роликов.

Между тем в ст. 8, п. 1 Закона "О рекламе" сказано, что в рекламе запрещается "распространять рекламу (включая анонсы кино- и телефильмов), которая содержит элементы жестокости, насилия" и т.д. "Анонсы фильмов, которые имеют ограничение зрительской аудитории, размещаются только во время, отведенное для показа таких фильмов". Кроме того, реклама "должна учитывать особую чувствительность детей и не причинять им вреда".


"15 минут"


Полина Аксёнова
  • Кращі фільми для всієї родини



  • Кращі телеканали для всієї родини

    1. Перший національний

    2. 1+1

    3. ICTV

    4. Інтер



  • Кращі кінотеатри для всієї родини

    1.Мережа кінотеатрів "Одеса - Кiно"

    2. Розважальний комплекс
    "Дивосвіт" (м.Київ)

    3. Мережа кінотеатрів «Мультиплекс - Холдинг»
  •  УВАГА!  

    Шановні батьки! Просимо Вас у випадку виявлення фактів порушення законодавства України покликаного захищати суспільну мораль, або права неповнолітніх глядачів, слухачів, терміново звернутись до нашої організації із підтверджуючою інформацією (фото-відео зйомка, квитки кінотеатрів, запис телевізійних та радіопередач, тощо). Від Вас залежить європейський вибір, демократія, законність та майбутнє Української Нації. Майбутнє наших дітей в наших руках.


    Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій, а рекламної інформації — рекламодавці. Організація може не поділяти думку авторів. Організація залишає за собою право редагувати надані матеріали.

    Публікація в інших виданнях матеріалів рубрик "колонка Максима Ростоцького" та "Фотогалерея" можлива тільки за умов погодження з автором.

    При використанні матеріалів сайту посилання на нього є обов’язковим.


    © Телеглядацька Асоціація Батьків України, 2004—2006
    Контакт: info@tabu.org.ua

    Створено: Addesign.com.ua, 2006
                                                                    META-Ukraine