Як повідомляє видання
korrespondent.net цими днями низка компаній, які працюють на території Великої Британії відчула на собі дію Закону, який забороняє використання у рекламі гендерних стереотипів. Зокрема, фахівцями Управління стандартів реклами (ASA) було заборонено відеоролики у яких здійснюється реклама сиру Philadelphia американського виробника Mondelez, бутильованої води Buxton Water виробника Nestlé, а також автомобілів Volkswagen eGolf.
Зауважимо, що заборона на використання негативних гендерних стереотипів в рекламі була введена за ініціативою британського регулятора Advertising Standards Authority (ASA) і набула чинності в червні поточного року.
Згідно з документом, в рекламі забороняється використовувати уявлення про типову жіночу і чоловічу зовнішність, а також пов’язувати певні якості, заняття, щастя і успішність з фізичними даними або показувати, як стать обмежує можливості людини.
Правила торкнулися і реклами дитячих товарів і послуг - тепер в них не можна показувати маленьких дітей, де демонструється сміливість хлопчика, тоді з дівчинкою слід поводитися з обережністю.