Non-governmental All-Ukrainian Public Organization
"TV Viewers Association of Parents of Ukraine"

Єдиний в Україні сайт, на якому міститься найпотрібніша і найправдивіша інформація про медіа та кіноіндустрію і завдяки якому кожна сім’я може своїми діями впливати на ефективний захист психофізичного здоров’я своєї дитини, зберегти міць родини, та культурні і духовні надбання країни.

Батьки обирають найкращий телеканал 2017 року

Перший національний
Новий канал
ICTV
СТБ
Тоніс
1+1
Інтер
ТРК "Україна"


Батьки обирають найкращий телеканал для дітей 2017 року

Моя дитина
Малятко TV
Піксель TV
ПлюсПлюс

Через санкції Coca-Cola прибрала свою рекламу з чотирьох російських телеканалів

06.08.2014

The Coca-Cola Company відкликала рекламу з чотирьох федеральних каналів, три з яких пов'язані з банком «Росія», який підпав під санкції, а ще один - з Міноборони

Про це пише газета "Коммерсантъ" з посиланням на власні джерела.

Реклама одного з найбільших рекламодавців на російському ринку з серпня не розміщується в ефірі РЕН ТВ, "П'ятого каналу", "Домашнього" та "Звезды", повідомило джерело видання.

"Ці чотири канали найменш підходять за цільовою аудиторією для брендів Coca-Cola, тому рекламодавець вирішив перерозподілити бюджети", - підтвердив представник MediaVest, що закуповує рекламу на ТБ для Coca-Cola, Юрій Борисовський.

Також цю інформацію підтвердила директор із зовнішніх зв'язків російського офісу Coca-Cola Анна Козловська. Вона уточнила, що Coca-Cola вирішила сконцентруватися на ключових федеральних і найбільш ефективних для цільової аудиторії каналах. За її словами, продажі компанії в Росії в другому кварталі могли знизитися приблизно на 5%.

У той же час, джерело видання на ринку телереклами і топ-менеджер однієї з телекомпаній не виключили, що рішення про відкликання бюджетів може бути пов'язано з західними санкціями. РЕН ТВ і «П'ятий канал» входять у «Національну Медіа Групу», підконтрольну банку «Росія» Юрія Ковальчука, який потрапив під санкції США в квітні. Також банк володіє 54,9% кіпрської Telcrest, якій належить 25,2% «СТС Медіа» (включає «Домашній», СТС і «Перець»). За даними Media Logics, в I півріччі на РЕН ТВ доводилося 11% телереклами Coca-Cola в пунктах рейтингу (GRP; відображає кількість глядачів, які побачили рекламу), на «П'ятий канал» - 3%, на «Зірку» - 2%, на «Домашній» - 1%.



  • Кращі фільми для всієї родини



  • Кращі телеканали для всієї родини

    1. Перший національний

    2. 1+1

    3. ICTV

    4. Інтер



  • Кращі кінотеатри для всієї родини

    1.Мережа кінотеатрів "Одеса - Кiно"

    2. Розважальний комплекс
    "Дивосвіт" (м.Київ)

    3. Мережа кінотеатрів «Мультиплекс - Холдинг»
  •  УВАГА!  

    Шановні батьки! Просимо Вас у випадку виявлення фактів порушення законодавства України покликаного захищати суспільну мораль, або права неповнолітніх глядачів, слухачів, терміново звернутись до нашої організації із підтверджуючою інформацією (фото-відео зйомка, квитки кінотеатрів, запис телевізійних та радіопередач, тощо). Від Вас залежить європейський вибір, демократія, законність та майбутнє Української Нації. Майбутнє наших дітей в наших руках.


    Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій, а рекламної інформації — рекламодавці. Організація може не поділяти думку авторів. Організація залишає за собою право редагувати надані матеріали.

    Публікація в інших виданнях матеріалів рубрик "колонка Максима Ростоцького" та "Фотогалерея" можлива тільки за умов погодження з автором.

    При використанні матеріалів сайту посилання на нього є обов’язковим.


    © Телеглядацька Асоціація Батьків України, 2004—2006
    Контакт: info@tabu.org.ua

    Створено: Addesign.com.ua, 2006
                                                                    META-Ukraine