Non-governmental All-Ukrainian Public Organization
"TV Viewers Association of Parents of Ukraine"

Єдиний в Україні сайт, на якому міститься найпотрібніша і найправдивіша інформація про медіа та кіноіндустрію і завдяки якому кожна сім’я може своїми діями впливати на ефективний захист психофізичного здоров’я своєї дитини, зберегти міць родини, та культурні і духовні надбання країни.

Батьки обирають найкращий телеканал 2017 року

Перший національний
Новий канал
ICTV
СТБ
Тоніс
1+1
Інтер
ТРК "Україна"


Батьки обирають найкращий телеканал для дітей 2017 року

Моя дитина
Малятко TV
Піксель TV
ПлюсПлюс

Red Bull отказался от рекламы с Иисусом из-за жалоб верующих

18.03.2012

Компании Red Bull в ЮАР пришлось отказаться от рекламного ролика, в котором Иисус ходит по воде. Как сообщает газета The Telegraph, причиной снятия ролика с эфира стали сотни жалоб со стороны верующих.
По сюжету анимационного ролика Иисус выходит из лодки и идет по воде. Апостолы предполагают, что у него это получается, потому что напиток Red Bull "дал ему крылья". На что Иисус отвечает, что он просто знает места, где можно наступить на камни.

Представители католической церкви высказались за запрет этой рекламы. Впечатление от ролика было усугублено тем фактом, что его начали транслировать незадолго до Пасхи. Церковь призвала верующих воздержаться от употребления Red Bull до Пасхи, таким образом выразив свое отношение к рекламе.

Представители Red Bull официально заявили, что не хотели затронуть ничьих чувств и убеждений, а библейский сюжет использовали в качестве одной из хорошо известных тем, которые традиционно эксплуатируются в рекламе.

Ролик продержался в телеэфире всего один день - 13 марта. 14 марта он уже был снят с эфира.

Использование религиозной и церковной тематики в рекламе традиционно вызывает протесты у представителей церкви и простых верующих. При этом рекламодатели нередко специально обращаются к ней, чтобы повысить внимание к своему продукту за счет скандальной славы. В качестве примера можно привести рекламную кампанию итальянского мороженого Antonio Federici в Великобритании, на постерах которой были изображены беременная монахиня и священники-любовники. После поступления жалоб эта реклама была запрещена.



  • Кращі фільми для всієї родини



  • Кращі телеканали для всієї родини

    1. Перший національний

    2. 1+1

    3. ICTV

    4. Інтер



  • Кращі кінотеатри для всієї родини

    1.Мережа кінотеатрів "Одеса - Кiно"

    2. Розважальний комплекс
    "Дивосвіт" (м.Київ)

    3. Мережа кінотеатрів «Мультиплекс - Холдинг»
  •  УВАГА!  

    Шановні батьки! Просимо Вас у випадку виявлення фактів порушення законодавства України покликаного захищати суспільну мораль, або права неповнолітніх глядачів, слухачів, терміново звернутись до нашої організації із підтверджуючою інформацією (фото-відео зйомка, квитки кінотеатрів, запис телевізійних та радіопередач, тощо). Від Вас залежить європейський вибір, демократія, законність та майбутнє Української Нації. Майбутнє наших дітей в наших руках.


    Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій, а рекламної інформації — рекламодавці. Організація може не поділяти думку авторів. Організація залишає за собою право редагувати надані матеріали.

    Публікація в інших виданнях матеріалів рубрик "колонка Максима Ростоцького" та "Фотогалерея" можлива тільки за умов погодження з автором.

    При використанні матеріалів сайту посилання на нього є обов’язковим.


    © Телеглядацька Асоціація Батьків України, 2004—2006
    Контакт: info@tabu.org.ua

    Створено: Addesign.com.ua, 2006
                                                                    META-Ukraine