Через надмірну сексуальність на індійському ТБ заборонили рекламу дезодорантів
27.05.2011
Індійським телеканалам заборонили ставити в ефір рекламні ролики декількох марок дезодорантів, оскільки вони здалися чиновникам з Міністерства інформації надмірно відвертими. Тепер у каналів є п'ять днів для того, щоб або скинути градус сексуальності, або зняти рекламу з ефіру взагалі, повідомляє NEWSru.com.
Як стверджує міністерство, ці відеоролики розраховані на збудження основних чоловічих інстинктів. У результаті реклама вийшла непристойною і вульгарною. Жінки в ній "з жаданням женуться за чоловіками під впливом аромату цих дезодорантів".
Дівчата, вважають чиновники, вийшли занадто сексуальними для реклами. А це, як стверджує міністерство, порушує основні принципи зображення жінок, прийняті на індійському телебаченні, а саме те, що жінку треба показувати естетично, із смаком і у рамках пристойності.
Ця критика обрушилася на трьох виробників - Wild Stone, Addiction Deo і Axe. У інтернеті можна знайти деякі рекламні ролики цієї серії без цензури - з постільними сценами і еротичним поїданням кавуна.
Міністерство доручило Раді з рекламних стандартів Індії простежити щоб рекламні ролики були змінені або зняті з ефіру впродовж п'яти днів.
Новий рекламний ролик компанії Renault теж спровокував скандал в Італії. Місцеві телеканали відмовилися показувати його, запевняючи, що він дуже вульгарний і розпусний. Хоч насправді жодних відвертих сцен там немає і близько. У ролику показано двох дівчата-лесбіянок, які випадково знайомляться одна з одною. Вони усамітнюються в спальні, проте одна з панянок замість любові вважає за краще виїхати на машині.