Non-governmental All-Ukrainian Public Organization
"TV Viewers Association of Parents of Ukraine"

Єдиний в Україні сайт, на якому міститься найпотрібніша і найправдивіша інформація про медіа та кіноіндустрію і завдяки якому кожна сім’я може своїми діями впливати на ефективний захист психофізичного здоров’я своєї дитини, зберегти міць родини, та культурні і духовні надбання країни.

Батьки обирають найкращий телеканал 2020 року

ТРК "Україна"
Інтер
1+1
СТБ
ICTV
Новий канал
UA:ПЕРШИЙ
2+2
ТЕТ
НТН
К 1
К 2
МЕГА


Батьки обирають найкращий телеканал для дітей 2020 року

Малятко TV
ПлюсПлюс
Піксель TV

Через надмірну сексуальність на індійському ТБ заборонили рекламу дезодорантів

27.05.2011

Індійським телеканалам заборонили ставити в ефір рекламні ролики декількох марок дезодорантів, оскільки вони здалися чиновникам з Міністерства інформації надмірно відвертими. Тепер у каналів є п'ять днів для того, щоб або скинути градус сексуальності, або зняти рекламу з ефіру взагалі, повідомляє NEWSru.com.

Як стверджує міністерство, ці відеоролики розраховані на збудження основних чоловічих інстинктів. У результаті реклама вийшла непристойною і вульгарною. Жінки в ній "з жаданням женуться за чоловіками під впливом аромату цих дезодорантів".

Дівчата, вважають чиновники, вийшли занадто сексуальними для реклами. А це, як стверджує міністерство, порушує основні принципи зображення жінок, прийняті на індійському телебаченні, а саме те, що жінку треба показувати естетично, із смаком і у рамках пристойності.

Ця критика обрушилася на трьох виробників - Wild Stone, Addiction Deo і Axe. У інтернеті можна знайти деякі рекламні ролики цієї серії без цензури - з постільними сценами і еротичним поїданням кавуна.

Міністерство доручило Раді з рекламних стандартів Індії простежити щоб рекламні ролики були змінені або зняті з ефіру впродовж п'яти днів.

Новий рекламний ролик компанії Renault теж спровокував скандал в Італії. Місцеві телеканали відмовилися показувати його, запевняючи, що він дуже вульгарний і розпусний. Хоч насправді жодних відвертих сцен там немає і близько. У ролику показано двох дівчата-лесбіянок, які випадково знайомляться одна з одною. Вони усамітнюються в спальні, проте одна з панянок замість любові вважає за краще виїхати на машині.




  • Кращі фільми для всієї родини



  • Кращі телеканали для всієї родини

    1. 1+1

    2. СТБ

    3. Інтер

    4. ICTV



  • Кращі кінотеатри для всієї родини

    1. Мережа кінотеатрів "Планета Кіно"

    2. Мережа кінотеатрів
    "Multiplex" (м.Київ)

    3. Розважальний комплекс «Dream Town» (м.Київ)
  •  УВАГА!  

    Шановні батьки! Просимо Вас у випадку виявлення фактів порушення законодавства України покликаного захищати суспільну мораль, або права неповнолітніх глядачів, слухачів, терміново звернутись до нашої організації із підтверджуючою інформацією (фото-відео зйомка, квитки кінотеатрів, запис телевізійних та радіопередач, тощо). Від Вас залежить європейський вибір, демократія, законність та майбутнє Української Нації. Майбутнє наших дітей в наших руках.


    Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій, а рекламної інформації — рекламодавці. Організація може не поділяти думку авторів. Організація залишає за собою право редагувати надані матеріали.

    Публікація в інших виданнях матеріалів рубрик "колонка Максима Ростоцького" та "Фотогалерея" можлива тільки за умов погодження з автором.

    При використанні матеріалів сайту посилання на нього є обов’язковим.


    © Телеглядацька Асоціація Батьків України, 2004—2006
    Контакт: info@tabu.org.ua

    Створено: Addesign.com.ua, 2006
                                                                    META-Ukraine