Non-governmental All-Ukrainian Public Organization
"TV Viewers Association of Parents of Ukraine"

Єдиний в Україні сайт, на якому міститься найпотрібніша і найправдивіша інформація про медіа та кіноіндустрію і завдяки якому кожна сім’я може своїми діями впливати на ефективний захист психофізичного здоров’я своєї дитини, зберегти міць родини, та культурні і духовні надбання країни.

Батьки обирають найкращий телеканал 2017 року

Перший національний
Новий канал
ICTV
СТБ
Тоніс
1+1
Інтер
ТРК "Україна"


Батьки обирають найкращий телеканал для дітей 2017 року

Моя дитина
Малятко TV
Піксель TV
ПлюсПлюс

Через надмірну сексуальність на індійському ТБ заборонили рекламу дезодорантів

27.05.2011

Індійським телеканалам заборонили ставити в ефір рекламні ролики декількох марок дезодорантів, оскільки вони здалися чиновникам з Міністерства інформації надмірно відвертими. Тепер у каналів є п'ять днів для того, щоб або скинути градус сексуальності, або зняти рекламу з ефіру взагалі, повідомляє NEWSru.com.

Як стверджує міністерство, ці відеоролики розраховані на збудження основних чоловічих інстинктів. У результаті реклама вийшла непристойною і вульгарною. Жінки в ній "з жаданням женуться за чоловіками під впливом аромату цих дезодорантів".

Дівчата, вважають чиновники, вийшли занадто сексуальними для реклами. А це, як стверджує міністерство, порушує основні принципи зображення жінок, прийняті на індійському телебаченні, а саме те, що жінку треба показувати естетично, із смаком і у рамках пристойності.

Ця критика обрушилася на трьох виробників - Wild Stone, Addiction Deo і Axe. У інтернеті можна знайти деякі рекламні ролики цієї серії без цензури - з постільними сценами і еротичним поїданням кавуна.

Міністерство доручило Раді з рекламних стандартів Індії простежити щоб рекламні ролики були змінені або зняті з ефіру впродовж п'яти днів.

Новий рекламний ролик компанії Renault теж спровокував скандал в Італії. Місцеві телеканали відмовилися показувати його, запевняючи, що він дуже вульгарний і розпусний. Хоч насправді жодних відвертих сцен там немає і близько. У ролику показано двох дівчата-лесбіянок, які випадково знайомляться одна з одною. Вони усамітнюються в спальні, проте одна з панянок замість любові вважає за краще виїхати на машині.




  • Кращі фільми для всієї родини



  • Кращі телеканали для всієї родини

    1. Перший національний

    2. 1+1

    3. ICTV

    4. Інтер



  • Кращі кінотеатри для всієї родини

    1.Мережа кінотеатрів "Одеса - Кiно"

    2. Розважальний комплекс
    "Дивосвіт" (м.Київ)

    3. Мережа кінотеатрів «Мультиплекс - Холдинг»
  •  УВАГА!  

    Шановні батьки! Просимо Вас у випадку виявлення фактів порушення законодавства України покликаного захищати суспільну мораль, або права неповнолітніх глядачів, слухачів, терміново звернутись до нашої організації із підтверджуючою інформацією (фото-відео зйомка, квитки кінотеатрів, запис телевізійних та радіопередач, тощо). Від Вас залежить європейський вибір, демократія, законність та майбутнє Української Нації. Майбутнє наших дітей в наших руках.


    Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій, а рекламної інформації — рекламодавці. Організація може не поділяти думку авторів. Організація залишає за собою право редагувати надані матеріали.

    Публікація в інших виданнях матеріалів рубрик "колонка Максима Ростоцького" та "Фотогалерея" можлива тільки за умов погодження з автором.

    При використанні матеріалів сайту посилання на нього є обов’язковим.


    © Телеглядацька Асоціація Батьків України, 2004—2006
    Контакт: info@tabu.org.ua

    Створено: Addesign.com.ua, 2006
                                                                    META-Ukraine