Non-governmental All-Ukrainian Public Organization
"TV Viewers Association of Parents of Ukraine"

Єдиний в Україні сайт, на якому міститься найпотрібніша і найправдивіша інформація про медіа та кіноіндустрію і завдяки якому кожна сім’я може своїми діями впливати на ефективний захист психофізичного здоров’я своєї дитини, зберегти міць родини, та культурні і духовні надбання країни.

Батьки обирають найкращий телеканал 2020 року

ТРК "Україна"
Інтер
1+1
СТБ
ICTV
Новий канал
UA:ПЕРШИЙ
2+2
ТЕТ
НТН
К 1
К 2
МЕГА


Батьки обирають найкращий телеканал для дітей 2020 року

Малятко TV
ПлюсПлюс
Піксель TV

В Британии запретили рекламу мороженого с беременной монахиней

17.09.2010

Итальянский производитель мороженого Antonio Federici запустил в Британии продолжение своей скандальной рекламы со священнослужителями - и снова столкнулся с запретом, сообщает "Лента.ру".

Один из принтов, разработанных компанией, изображает беременную монахиню и содержит текст "Непорочно зачавшая". На другом двое священнослужителей готовы поцеловаться, и подпись гласит "Мы верим в слюноотделение" (авторы обыграли созвучные слова salivation - слюноотделение и salvation - спасение души). Слоган кампании - "Мороженое - наша религия".

Реклама была опубликована всего в двух женских глянцевых журналах. В Британскую комиссию по стандартам в рекламе (ASA) было направлено десять жалоб, и чиновники приняли решение запретить рекламу как оскорбительную.

В конце августа стало известно, что реклама вызвала резкое недовольство католической церкви. ASA уже тогда заявила, что кампания скорее всего будет свернута, и приступила к расследованию.

В Antonio Federici отметили, что кампания должна была показать эволюцию бренда, а также передать отношение производителя к своему продукту. По данным агентства, Antonio Federici собирается продолжить акцию и планирует разместить новые постеры ("в продолжение темы") рядом с Вестминстерским аббатством. Ситуация осложняется тем, что в ближайшую пятницу, 17 сентября, Вестминстерский собор посетит папа Римский Бенедикт XVI, где у него запланирована месса.

Реклама Antonio Federici вызывает все больший резонанс с момента появления первых принтов в минувшем году - на одном из них священнослужитель готовился к поцелую с монахиней, на другом невеста Христа забросила ногу в белом чулке на полуобнаженного монаха. Подписи гласили - "Поддайся соблазну" и "Поцелуй соблазн".




  • Кращі фільми для всієї родини



  • Кращі телеканали для всієї родини

    1. 1+1

    2. СТБ

    3. Інтер

    4. ICTV



  • Кращі кінотеатри для всієї родини

    1. Мережа кінотеатрів "Планета Кіно"

    2. Мережа кінотеатрів
    "Multiplex" (м.Київ)

    3. Розважальний комплекс «Dream Town» (м.Київ)
  •  УВАГА!  

    Шановні батьки! Просимо Вас у випадку виявлення фактів порушення законодавства України покликаного захищати суспільну мораль, або права неповнолітніх глядачів, слухачів, терміново звернутись до нашої організації із підтверджуючою інформацією (фото-відео зйомка, квитки кінотеатрів, запис телевізійних та радіопередач, тощо). Від Вас залежить європейський вибір, демократія, законність та майбутнє Української Нації. Майбутнє наших дітей в наших руках.


    Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій, а рекламної інформації — рекламодавці. Організація може не поділяти думку авторів. Організація залишає за собою право редагувати надані матеріали.

    Публікація в інших виданнях матеріалів рубрик "колонка Максима Ростоцького" та "Фотогалерея" можлива тільки за умов погодження з автором.

    При використанні матеріалів сайту посилання на нього є обов’язковим.


    © Телеглядацька Асоціація Батьків України, 2004—2006
    Контакт: info@tabu.org.ua

    Створено: Addesign.com.ua, 2006
                                                                    META-Ukraine