ЄВРО 2012 БЕЗ ПЕРШОГО МІСЦЯ ПО ДИТЯЧОМУ АЛКОГОЛІЗМУ!!!
05.08.2009
Всеукраїнська громадська організація «Телеглядацька асоціація батьків України» сьогодні звернулась до виробника пива, торгівельної марки «Оболонь», з вимогою терміново відкликати з ефіру українських телеканалів рекламні ролики пива, у яких, на думку громадськості, міститься неправдива та суспільно небезпечна інформація.
З огляду на те, що за даними Всесвітньої організації здоров’я Україна у 2008 році посіла перше місце в Європі за рівнем дитячого алкоголізму, батьки вважають крайньою соціальною безвідповідальністю твердження, яке міститься у телевізійних роликах ТМ «Оболонь», а саме: «Футбол без пива не футбол»! Адже воно не підтверджується ані офіційними науковими дослідженнями, ані правилами футбольної гри. Крім цього твердження виробників пива підриває авторитет викладачів та батьків, що прагнуть у процесі виховання розмежовувати алкоголь та великий спорт, котрим є футбол, а також створює умови, за яких діти із ще не сформованим світоглядом сприймають рекламну фантазію дорослих пивоварів, як істину.
Разом з тим організація спрямувала відеозаписи рекламних роликів ТМ «Оболонь» до державних контролюючих органів та голови Федерації футболу України з проханням надати роз’яснення телеглядачам, чи дійсно з огляду на нормативні документи FIFA, UEFA та ФФУ «футбол без пива не футбол».
P.S. Юридична довідка.
Закон України «Про рекламу»
Стаття 7 Принципи реклами
1. Основними принципами реклами є: законність, точність, достовірність, використання форм та засобів, які не завдають споживачеві реклами шкоди.
2. Реклама не повинна підривати довіру суспільства до реклами та повинна відповідати принципам добросовісної конкуренції.
3. Реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності.
4. Реклама повинна враховувати особливу чутливість дітей і не завдавати їм шкоди.
Телеглядацька асоціація батьків України