Non-governmental All-Ukrainian Public Organization
"TV Viewers Association of Parents of Ukraine"

Єдиний в Україні сайт, на якому міститься найпотрібніша і найправдивіша інформація про медіа та кіноіндустрію і завдяки якому кожна сім’я може своїми діями впливати на ефективний захист психофізичного здоров’я своєї дитини, зберегти міць родини, та культурні і духовні надбання країни.

Батьки обирають найкращий телеканал 2017 року

Перший національний
Новий канал
ICTV
СТБ
Тоніс
1+1
Інтер
ТРК "Україна"


Батьки обирають найкращий телеканал для дітей 2017 року

Моя дитина
Малятко TV
Піксель TV
ПлюсПлюс

Микола Томенко: Контролюючі органи в галузі реклами або не виконують своїх обов’язків, або сприяють порушенню чинного законодавства

15.11.2007

На переконання народного депутата Миколи Томенка, сьогодні всі інституції, що займаються контролем за дотриманням законодавства про рекламу, або не виконують своїх обов’язків, відверто ігноруючи порушення чинних законів у галузі рекламування алкогольних напоїв, або проявляють зацікавленість у тому, щоб такі порушення були. Микола Томенко нагадав, що проблеми функціонування ринку реклами алкоголю й тютюну перебувають у компетенції Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, Державного комітету у справах захисту прав споживачів, а також низки інших органів, що регулюють питання авторського права.

«Останнім часом ідеться про фактичну легалізацію в Україні прямої реклами горілчаних виробів на центральних телеканалах», — вважає Микола Томенко. Першим кроком у цьому напрямі були спроби легалізувати рекламу горілчаних напоїв у заборонений час через рекламування горілчаних брендів та слоганів, що так само, по суті, є порушенням закону. Другим кроком стала трансляція насамперед телеканалами «1+1» та «Інтер» низки серіалів, які є своєрідною телевізійною школою пропагування та вживання алкоголю. А останніми днями розпочалася де-факто пряма реклама російської горілки ТОВ «Главспирттрест» «Зеленая марка», де в центрі сюжету рекламного ролика — пляшка з горілкою і стаканами та ласкаве запрошення вживати цю горілку. Одним із перших таку рекламу розмістив канал «1+1», причому ця фактично пряма реклама алкоголю транслюється до 23-ї години, що заборонено чинним законодавством.

За словами Миколи Томенка, подвійний цинізм такої ситуації полягає в тому, що спочатку, наприклад, цей само телеканал транслює соціальну рекламу Президента про захист дітей, материнства та дитинства, а після неї — рекламу пива та російської горілки. Соціальна реклама Президента — тема для окремої дискусії, оскільки зрозуміло, що в ній ідеться не про соціальну рекламу, а про агітацію.

«Цілком очевидно, що відповідні державні контролюючі органи не виконують своїх обов’язків. Важко пояснити причину цього, але вихід лише один. Якщо реклама алкоголю не контролюється належним чином, то вона повинна бути заборонена на законодавчому рівні», —вважає Микола Томенко.

Він нагадав, що є автором змін до Закону «Про рекламу» щодо заборони реклами тютюнових виробів та алкогольних напоїв на носіях зовнішньої реклами, а також обмеження реклами алкоголю на телебаченні та заборони популярним особам рекламувати пиво. Такі зміни вже прийняті парламентом у другому читанні. Водночас, на думку Томенка, сьогоднішня ситуація вимагає зробити обмеження для рекламування алкогольних напоїв більш жорсткими, і, очевидно, треба ініціювати повну заборону реклами алкоголю і пива на телебаченні у денний час.



  • Кращі фільми для всієї родини



  • Кращі телеканали для всієї родини

    1. Перший національний

    2. 1+1

    3. ICTV

    4. Інтер



  • Кращі кінотеатри для всієї родини

    1.Мережа кінотеатрів "Одеса - Кiно"

    2. Розважальний комплекс
    "Дивосвіт" (м.Київ)

    3. Мережа кінотеатрів «Мультиплекс - Холдинг»
  •  УВАГА!  

    Шановні батьки! Просимо Вас у випадку виявлення фактів порушення законодавства України покликаного захищати суспільну мораль, або права неповнолітніх глядачів, слухачів, терміново звернутись до нашої організації із підтверджуючою інформацією (фото-відео зйомка, квитки кінотеатрів, запис телевізійних та радіопередач, тощо). Від Вас залежить європейський вибір, демократія, законність та майбутнє Української Нації. Майбутнє наших дітей в наших руках.


    Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій, а рекламної інформації — рекламодавці. Організація може не поділяти думку авторів. Організація залишає за собою право редагувати надані матеріали.

    Публікація в інших виданнях матеріалів рубрик "колонка Максима Ростоцького" та "Фотогалерея" можлива тільки за умов погодження з автором.

    При використанні матеріалів сайту посилання на нього є обов’язковим.


    © Телеглядацька Асоціація Батьків України, 2004—2006
    Контакт: info@tabu.org.ua

    Створено: Addesign.com.ua, 2006
                                                                    META-Ukraine