Щодо інформації розповсюдженої Всеукраїнською рекламною коаліцією у газеті «День»
та на сайті sostav.ua
заявляємо наступне.
Телеглядацька асоціація батьків України здивована абсурдним заявам голови Всеукраїнської рекламної коаліції Максима Лазебника про не конструктивність обґрунтованого звернення нашої організації до влади щодо запровадження таймеру зворотного відліку часу, яким, на наш погляд, повинна супроводжуватись ТВ-реклама, задля надання споживачам повної інформації про медіапродукт. Переконані, що наша пропозиція повинна бути реалізована владою тому, що є бажаною народом, виходить з народу.
Нас дивує оцінка, надана паном Лазебником у ЗМІ справедливому бажанню замучених рекламним тиском громадян отримувати повну і достовірну інформацію про рекламу та про продукти телебачення, які вони споживають.
Прагнення громадськості відстоювати свої права голова Всеукраїнської рекламної коаліції чомусь називає «піаром».
Якщо пану Лазебнику не відомо, то нагадаємо, що завдяки таким ініціативам, як наша конструктивна пропозиція щодо ТВ-реклами, демократичні перетворення в Україні стають реальними. В світовій історії достеменно відомо, що саме плодом боротьби споживачів за свої права є можливість сьогодні отримувати суспільством максимум інформації про споживчі якості товару, в тому числі і про обмеження щодо розповсюдження та вживання певних груп товарів призначених для дорослого користування, або неприпустимість перегляду дитиною окремих категорій фільмів, тощо.
Некоректними є звинувачення Максима Лазебника нас у тому, що ми, ніби виступаємо проти реклами, як явища. З цього можна зробити тільки один висновок, що пан Лазебник коментував у ЗМІ наше звернення, можливо, попередньо взагалі не ознайомившись із ним особисто, або спирався на чутки, чи чийсь переказ далекий від реальної дійсності. Переконані, якщо представник бізнесу – голова Всеукраїнської рекламної коаліції, все ж таки особисто прочитає наш прес-реліз, він відмовиться від ворожих, на наш погляд, висловів щодо озвученої ініціативи громадськості.
На останок дружньо порадимо Максиму Лазебнику не використовувати в своїх офіційних коментарях у ЗМІ щодо діяльності Телеглядацької асоціації батьків України зовсім неділові моделі подачі інформації, як то: «хтось», «десь», «колись» в силу того, що таке спирання не на факти, а на абстрактні фантазії та повітряні розрахунки, на наш погляд дискредитує імідж Всеукраїнської рекламної коаліції, як компетентної організації.
Прес-служба
Телеглядацької асоціації батьків України