Non-governmental All-Ukrainian Public Organization
"TV Viewers Association of Parents of Ukraine"

Єдиний в Україні сайт, на якому міститься найпотрібніша і найправдивіша інформація про медіа та кіноіндустрію і завдяки якому кожна сім’я може своїми діями впливати на ефективний захист психофізичного здоров’я своєї дитини, зберегти міць родини, та культурні і духовні надбання країни.

Батьки обирають найкращий телеканал 2019 року

ТРК "Україна"
Інтер
1+1
Тоніс
СТБ
ICTV
Новий канал
UA:ПЕРШИЙ
2+2
ТЕТ
НТН
К 1
К 2
МЕГА


Батьки обирають найкращий телеканал для дітей 2019 року

Малятко TV
Піксель TV
ПлюсПлюс

Дітям потрібен тверезий Дід Мороз!

18.12.2006

Завершення 2006-го року, проголошеного Указом Президента України (№ 1673/2005, від 29.11.2005 року) Роком захисту прав дитини, запам’ятається народом тим, що бізнесмени на очах у безпорадних державних органів відібрали в українських діточок новорічну казку. Тепер не можна гарантувати, що Дід Мороз (Санта Клаус) для дітей в мішку несе тільки іграшки та солодощі.

Сьогодні 18 грудня 2006 року «Телеглядацька асоціація батьків України» звернулась до Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики із вимогою негайно розглянути питання по терміновому припиненню новорічної рекламної кампанії виробника алкогольних напоїв – торгівельної марки «Хортиця», яка і в цьому році використала у своїй рекламі образ дитячого казкового персонажу Діда Мороза (Санта Клауса) із фляжкою горілки та склянкою у руках.

Батьки обурені, що внаслідок використання образів дитячих казкових персонажів у рекламних кампаніях небезпечних для здоров’я та зорієнтованих на «дорослого» споживача товарів не враховується особлива чутливість психіки дітей, що робить їхніх довірливих малят частиною цільової аудиторії реклами і суттєво ускладнює виховні процеси.

Організація звернулась до Держспоживстандарту внаслідок того, що підпорядкована йому структурна одиниця, покликана захищати права споживачів (Департамент у справах захисту прав споживачів у м. Києві), на думку наших представників, необґрунтовано прийняла рішення про небажання захищати права споживачів, які не бажають, щоби їх маленькі діти, які щиро довіряють усьому, що пов’язано із казковим образом Діда Мороза (Санта Клауса) були позбавлені морального авторитета, безпечного дитинства і сприймали алкогольні напої, як рекомендовані для вживання символом добра, справедливості та чарівності.

З огляду на те, що 20 грудня цього року у Комітеті Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації розглядатиметься проект Закону України «Про рекламу», яким пропонується в інтересах охорони здоров’я нації повна заборона реклами алкогольних напоїв і тютюнових виробів ( але суттєво розтягнута у часі кількома етапами), «Телеглядацькою асоціацією батьків України» було також прийнято рішення повторно спрямувати пропозиції до Комітету Верховної Ради, враховуючи некоректні випадки спроб з боку представників рекламного бізнесу використовувати образи дитячих казкових персонажів у рекламі горілки, розглянути можливість негайної заборони реклами алкоголю і тютюну, або, якщо така заборона буде реалізовуватись поетапно, прийняти відповідні норми, які на цей час забороняли би використовувати образи дитячих казкових персонажів у «дорослій» рекламі.


Телеглядацька асоціація батьків України
  • Кращі фільми для всієї родини



  • Кращі телеканали для всієї родини

    1. UA:ПЕРШИЙ

    2. 1+1

    3. ICTV

    4. Інтер



  • Кращі кінотеатри для всієї родини

    1. Мережа кінотеатрів "Планета Кіно"

    2. Мережа кінотеатрів
    "Multiplex" (м.Київ)

    3. Розважальний комплекс «Dream Town» (м.Київ)
  •  УВАГА!  

    Шановні батьки! Просимо Вас у випадку виявлення фактів порушення законодавства України покликаного захищати суспільну мораль, або права неповнолітніх глядачів, слухачів, терміново звернутись до нашої організації із підтверджуючою інформацією (фото-відео зйомка, квитки кінотеатрів, запис телевізійних та радіопередач, тощо). Від Вас залежить європейський вибір, демократія, законність та майбутнє Української Нації. Майбутнє наших дітей в наших руках.


    Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій, а рекламної інформації — рекламодавці. Організація може не поділяти думку авторів. Організація залишає за собою право редагувати надані матеріали.

    Публікація в інших виданнях матеріалів рубрик "колонка Максима Ростоцького" та "Фотогалерея" можлива тільки за умов погодження з автором.

    При використанні матеріалів сайту посилання на нього є обов’язковим.


    © Телеглядацька Асоціація Батьків України, 2004—2006
    Контакт: info@tabu.org.ua

    Створено: Addesign.com.ua, 2006
                                                                    META-Ukraine