Non-governmental All-Ukrainian Public Organization
"TV Viewers Association of Parents of Ukraine"

Єдиний в Україні сайт, на якому міститься найпотрібніша і найправдивіша інформація про медіа та кіноіндустрію і завдяки якому кожна сім’я може своїми діями впливати на ефективний захист психофізичного здоров’я своєї дитини, зберегти міць родини, та культурні і духовні надбання країни.

Батьки обирають найкращий телеканал 2017 року

Перший національний
Новий канал
ICTV
СТБ
Тоніс
1+1
Інтер
ТРК "Україна"


Батьки обирають найкращий телеканал для дітей 2017 року

Моя дитина
Малятко TV
Піксель TV
ПлюсПлюс

19.11.2009

Прес-реліз. Соціальна реклама на службі у бізнесу?

Сьогодні Всеукраїнська громадська організація «Телеглядацька асоціація батьків України» (ТАБУ) звернулась до Верховної Ради України із пропозицією терміново внести зміни до законодавства України, якими було б заборонено виробникам алкогольних напоїв реєструвати торгові марки, під якими здійснюється випуск їхньої продукції, із використанням у назві похідних від імені держави Україна, а також географічних назв частин території України, річок, заповідників, пам’яток культури та історії, тому що такі назви, на думку громадськості, можуть ображати почуття власної гідності українців, сприяти недобросовісній рекламі та негативно впливати на міжнародний імідж України.

Підставою для такого звернення організації стала масштабна, начебто соціальна рекламна кампанія українського острова – заповідника ХОРТИЦЯ, яка поширюється цілодобово майже на всіх українських телеканалах. Наприкінці кожного начебто соціального рекламного ролику, присвяченого острову ХОРТИЦЯ, здійснюється текстове та звукове повідомлення: ХОРТИЦЯ – ОСТРІВ АБСОЛЮТНОЇ ЧИСТОТИ. Одразу ж після такого тривалого, начебто соціального рекламного ролику, в ефірі телеканалів з’являється динамічна картинка – повідомлення про спонсора якоїсь телепередачі, яким у цей момент, як правило, є виробник горілчаних напоїв – торгова марка «ХОРТИЦЯ» і яка так само супроводжується текстовим повідомленням з однаковими ключовими словами із начебто соціальною рекламою острова: «ХОРТИЦЯ» – АБСОЛЮТНА ЯКІСТЬ. Також, начебто соціальна реклама острова – заповідника ХОРТИЦЯ містить в собі елементи, які на вигляд ідентифікуються із минулорічними рекламними роликами торгової марки – виробника алкогольних напоїв «ХОРТИЦЯ».

Оскільки, відповідно до статті 22 Закону України «Про рекламу» реклама алкогольних напоїв, знаків для товарів і послуг, під якими вони виробляються, заборонена на телебаченні у проміжок часу з 06.00 до 23.00, то зважаючи на викладене вище, начебто соціальна реклама острова – заповідника ХОРТИЦЯ, на думку громадськості, перетворюється з благородної справи у асоціативну складову рекламної кампанії торгової марки – виробника алкогольних напоїв «ХОРТИЦЯ», що є негативним прецедентом у сфері соціальної реклами та реклами алкогольних напоїв, тому що завдяки такому психологічному ефекту та прогалині у законодавстві алкоголь отримує юридичну можливість рекламуватись у денний час та впливати на дітей і молодь.

Батьки сподіваються, що у парламентарів буде достатньо патріотизму прийняти потрібні українським дітям зміни до законодавства та не допустити появи у найближчому майбутньому алкогольних напоїв під назвами: Крути, Говерла, Почаїв, і таке інше.




Пресс-релиз (русскоязычная версия)

Социальная реклама на службе у бизнеса?

Сегодня Всеукраинская общественная организация «Телезрительская ассоциация родителей Украины» (ТАБУ) обратилась к Верховной Раде Украины с пропозицией срочно внести изменения к законодательству Украины, которыми было бы запрещено производителям алкогольных напитков регистрировать торговые марки, под которыми осуществляется выпуск их продукции, с использованием в названии производных от имени государства Украина, а также географических названий частей территории Украины, речек, заповедников, памятников культуры и истории, потому как такие названия, по мнению общественности, могут оскорблять чувство собственного достоинства украинцев, содействовать недобросовестной рекламе и негативно влиять на международный имидж Украины

Основанием для такого обращения организации стала масштабная якобы социальная рекламная кампания украинского острова – заповедника ХОРТИЦА, которая распространяется круглосуточно почти на всех украинских телеканалах. В конце каждого якобы социального рекламного ролика, посвящённого острову ХОРТИЦА, возникает текстовое и звуковое сообщение ХОРТИЦА – ОСТРОВ АБСОЛЮТНОЙ ЧИСТОТЫ. Почти сразу же после такого продолжительного, якобы социального рекламного ролика, в эфире телеканалов появляется динамическая картинка – сообщение о спонсоре какой-либо телепередачи, которым, как правило, оказывается производитель алкогольных напитков – торговая марка «ХОРТИЦА», и которая также сопровождается текстовым сообщением с одинаковыми ключевыми словами с якобы социальной рекламой острова: «ХОРТИЦА» – АБСОЛЮТНОЕ КАЧЕСТВО. Также социальная реклама острова – заповедника ХОРТИЦА содержит в себе элементы, которые на вид чётко идентифицируются с прошлогодними рекламными роликами торговой марки – производителя алкогольных напитков «ХОРТИЦА».

Поскольку, согласно статье 22 Закона Украины «О рекламе» реклама алкогольных напитков, знаков для товаров и услуг, под которыми они изготавливаются, запрещена на телевидении в промежуток времени с 06.00 до 23.00, то с учётом изложенного выше якобы социальная реклама острова – заповедника ХОРТИЦА, по мнению общественности, превращается из благородного дела в ассоциативную составляющую рекламной кампании торговой марки – производителя алкогольных напитков «ХОРТИЦА», что является негативным прецедентом в сфере социальной рекламы и рекламы алкогольных напитков, так как, благодаря приведённому психологическому эффекту и пробелу в законодательстве, алкоголь получает юридическую возможность рекламироваться в дневное время и влиять на детей и молодёжь.

Родители надеются, что у парламентариев хватит патриотизма принять нужные украинским детям изменения к законодательству и не допустить появления в ближайшем будущем алкогольных напитков под названием: Круты, Говерла, Почаев, и т.д.


  • Кращі фільми для всієї родини



  • Кращі телеканали для всієї родини

    1. Перший національний

    2. 1+1

    3. ICTV

    4. Інтер



  • Кращі кінотеатри для всієї родини

    1.Мережа кінотеатрів "Одеса - Кiно"

    2. Розважальний комплекс
    "Дивосвіт" (м.Київ)

    3. Мережа кінотеатрів «Мультиплекс - Холдинг»
  •  УВАГА!  

    Шановні батьки! Просимо Вас у випадку виявлення фактів порушення законодавства України покликаного захищати суспільну мораль, або права неповнолітніх глядачів, слухачів, терміново звернутись до нашої організації із підтверджуючою інформацією (фото-відео зйомка, квитки кінотеатрів, запис телевізійних та радіопередач, тощо). Від Вас залежить європейський вибір, демократія, законність та майбутнє Української Нації. Майбутнє наших дітей в наших руках.


    Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій, а рекламної інформації — рекламодавці. Організація може не поділяти думку авторів. Організація залишає за собою право редагувати надані матеріали.

    Публікація в інших виданнях матеріалів рубрик "колонка Максима Ростоцького" та "Фотогалерея" можлива тільки за умов погодження з автором.

    При використанні матеріалів сайту посилання на нього є обов’язковим.


    © Телеглядацька Асоціація Батьків України, 2004—2006
    Контакт: info@tabu.org.ua

    Створено: Addesign.com.ua, 2006
                                                                    META-Ukraine