Non-governmental All-Ukrainian Public Organization
"TV Viewers Association of Parents of Ukraine"

Єдиний в Україні сайт, на якому міститься найпотрібніша і найправдивіша інформація про медіа та кіноіндустрію і завдяки якому кожна сім’я може своїми діями впливати на ефективний захист психофізичного здоров’я своєї дитини, зберегти міць родини, та культурні і духовні надбання країни.

Батьки обирають найкращий телеканал 2017 року

Перший національний
Новий канал
ICTV
СТБ
Тоніс
1+1
Інтер
ТРК "Україна"


Батьки обирають найкращий телеканал для дітей 2017 року

Моя дитина
Малятко TV
Піксель TV
ПлюсПлюс

05.08.2009

Сумні бо пивні перспективи «Євро 2012»

До чемпіонату «Євро 2012» лишається три роки. Тема футболу стає дедалі популярнішою. Майбутня подія подається політиками і журналістами як одна з найважливіших у житті України. У своїх рекламах виробники все більше намагаються відповідати актуальним суспільним тенденціям та чіпляються за тему футболу.

Ось і виробник пива ТМ «Оболонь» активно тиражує у дусі сьогодення свої футбольно-орієнтовані телевізійні рекламні ролики. Спробую переказати декілька останніх сюжетів. Футбольне поле, гравці скачуть по полю наче балеруни, пиво, друзі, пиво, голос за кадром: «Футбол без пива не футбол!»…Ще один ролик. Гравці на футбольному полі, мов кеглі у боулінгу, падають на землю від м’яча, пиво, друзі, пиво, голос за кадром: «Футбол без пива не футбол!».

Після перегляду таких роликів складається переконливе враження, що ніби українці є постійно п’яними, оскільки, без похмілля пивом, у великій спортивній грі їм бачаться або балет, або кегельбан. Пивовари далі особистих прибутків геть не подумали, що через проголошений ними новий постулат викладачам фізкультури та тренерам спортивних секцій дедалі буде важче пояснювати довірливим малюкам, що на заняття разом із м’ячем не слід приносити пляшку дорослого напою. Не подумали вони також і про те, що тепер робити батькам, які вирішили виховувати дітей у дусі спорту та тверезості, чітко відмежовуючи алкоголь від здорового способу життя! Про працівників ДАІ, котрі зобов’язані реагувати на водіїв, що перед трансляцією на ТБ чергового футбольного матчу будуть заливати в себе пару літрів пива, адже «футбол без пива не футбол»! На мою думку, кожної години такою рекламою на телебаченні ганьбиться народ України та «оболванюється» його підростаюче покоління, якому настирливо нав’язується неправдиве та безапеляційне твердження.

Особисто я глибоко переконаний, що ролики, про які йдеться, є яскравим підтвердженням соціальної безвідповідальності торгівельної марки «Оболонь» перед громадянами. Як можна було, знаючи про те, що реклама не тільки може підтримувати інтерес споживача до товару, але й впливати на формування світогляду та поведінкових стереотипів людини, кожному маленькому та дорослому українцю вбивати роликом у голову свої пивні фантазії про спорт? Невже у FIFA, UEFA або у Федерації футболу України були прийняті якісь нові спортивні правила, згідно яких футбол без пива вже не футбол! Здоровий глузд підкаже кожному що – ні.

До теми слід сказати й про сумне. Згідно із даними Всесвітньої організації здоров’я у 2008 році Україна посіла впевнене перше місце в Європі за кількістю дітей, що страждають на алкоголізм. Зауважимо також і те, що за інформацією лікарів-наркологів пивний алкоголізм є наймолодшим за людським віком серед інших видів алкоголізму. Трагічне досягнення для українців. Жахливий піар для країни, яка прагне стати частиною Євросоюзу.

З огляду на наведене вище, соціально відповідальний бізнес давно мав би задуматись над подальшою долею українських дітей, та етикою своєї гри на ринку. Але ж куди там комерсантам до чужих малеч. Набагато легше «отруйною» для мозку рекламою збільшити продажі та отримати мільйонні надприбутки, з яких вже кинути державі, мов кістку для собаки, пів відсотка на соціальні програми для скалічених дитячих душ. Але шановні підприємці, пам’ятайте! Людина-алкоголік не може ефективно працювати на виробництві, та мати доходи, якими б підтримувались ваші хижі торгівельні апетити.

Отож, якщо в рекламі вчасно не зупинити явища подібні до тих, які містяться у твердженнях пивоварів заводу «Оболонь», цілком можливо, що через пару років рекламні лозунги крім футболу будуть шукати нові ринки збуту. І тоді вже точно можна буде почути: «театр без пива не театр», «літак без пива не літак», «хірург без пива не хірург». Але все почалось з футболу...

P.S. Юридична довідка для власників ТМ «Оболонь».

Закон України «Про рекламу»
Стаття 7 Принципи реклами
1. Основними принципами реклами є: законність, точність, достовірність, використання форм та засобів, які не завдають споживачеві реклами шкоди.
2. Реклама не повинна підривати довіру суспільства до реклами та повинна відповідати принципам добросовісної конкуренції.
3. Реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності.
4. Реклама повинна враховувати особливу чутливість дітей і не завдавати їм шкоди.


Максим Ростоцький
  • Кращі фільми для всієї родини



  • Кращі телеканали для всієї родини

    1. Перший національний

    2. 1+1

    3. ICTV

    4. Інтер



  • Кращі кінотеатри для всієї родини

    1.Мережа кінотеатрів "Одеса - Кiно"

    2. Розважальний комплекс
    "Дивосвіт" (м.Київ)

    3. Мережа кінотеатрів «Мультиплекс - Холдинг»
  •  УВАГА!  

    Шановні батьки! Просимо Вас у випадку виявлення фактів порушення законодавства України покликаного захищати суспільну мораль, або права неповнолітніх глядачів, слухачів, терміново звернутись до нашої організації із підтверджуючою інформацією (фото-відео зйомка, квитки кінотеатрів, запис телевізійних та радіопередач, тощо). Від Вас залежить європейський вибір, демократія, законність та майбутнє Української Нації. Майбутнє наших дітей в наших руках.


    Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій, а рекламної інформації — рекламодавці. Організація може не поділяти думку авторів. Організація залишає за собою право редагувати надані матеріали.

    Публікація в інших виданнях матеріалів рубрик "колонка Максима Ростоцького" та "Фотогалерея" можлива тільки за умов погодження з автором.

    При використанні матеріалів сайту посилання на нього є обов’язковим.


    © Телеглядацька Асоціація Батьків України, 2004—2006
    Контакт: info@tabu.org.ua

    Створено: Addesign.com.ua, 2006
                                                                    META-Ukraine