Non-governmental All-Ukrainian Public Organization
"TV Viewers Association of Parents of Ukraine"

Єдиний в Україні сайт, на якому міститься найпотрібніша і найправдивіша інформація про медіа та кіноіндустрію і завдяки якому кожна сім’я може своїми діями впливати на ефективний захист психофізичного здоров’я своєї дитини, зберегти міць родини, та культурні і духовні надбання країни.

Батьки обирають найкращий телеканал 2017 року

Перший національний
Новий канал
ICTV
СТБ
Тоніс
1+1
Інтер
ТРК "Україна"


Батьки обирають найкращий телеканал для дітей 2017 року

Моя дитина
Малятко TV
Піксель TV
ПлюсПлюс

23.07.2007

Прес-реліз. Геть з телебачення рекламний тероризм! Віддайте «ПРАВО ПУЛЬТА»!

Україномовна версія

Прес-реліз Всеукраїнської громадської організації «Телеглядацька асоціація батьків України»

Геть з телебачення рекламний тероризм! Віддайте «ПРАВО ПУЛЬТА»!

Сьогодні 23.07.2007 року Всеукраїнська громадська організація «Телеглядацька асоціація батьків України» звернулась до Комітету Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації та Кабінету Міністрів України із пропозицією внесення змін до чинного законодавства України, покликаного регулювати процес розповсюдження реклами на телебаченні.

Організація переконана, що спосіб розміщення реклами на телебаченні, якою зазвичай переривають показ художніх фільмів або телепередач у їх найбільш кульмінаційні моменти, є не коректним по відношенню до споживачів – телеглядачів, оскільки телеканали не надають повну та достовірну інформацію про тривалість рекламних блоків. Телеглядачі вважають, що агресивне примушування громадян до засвоєння не всім потрібної рекламної інформації подібне до того, як у застійні радянські часи, продавався дефіцитний шампунь з обов’язковим придбанням лотерейного квитка. Такий не властивий для постіндустріального суспільства диктат виробників та розповсюджувачів медіапродуктів, на погляд громадськості, є небезпечним атавізмом, здатним підміняти основи демократичного суспільства, зорієнтованого не тільки на задоволення потреб населення, а й на свободу вибору.

Телеглядацька асоціація батьків України наполягає на неприпустимості агресивного використання психічних особливостей людини при розповсюдженні реклами, яке викривляє сутність її поняття. Зокрема, мова йде про експлуатацію телерадіоорганізаціями цікавості глядачів до сюжету фільму або телепередачі та природного небажання перемикати телеканал в моменти показу рекламних блоків через страх особи пропустити продовження фільму або телепередачі та втратити розуміння сюжетної лінії. Така подача рекламних блоків телеканалами чинить шалений тиск на право вибору («право пульта») споживачів-телеглядачів.

З метою припинення рекламного тероризму на телебаченні, Телеглядацька асоціація батьків України пропонує терміново юридично закріпити норми, які б зобов’язали телеканали не декларативно, а по-справжньому поважати інтереси телеглядачів (джерела їх рейтингів), та запровадити обов’язкове супроводження телевізійних рекламних блоків зворотнім хронометражем з метою надання громадянину повної інформації про загальну тривалість паузи між частинами фільму або телепередачі, що були перервані.


Прес-служба
Всеукраїнської громадської організації
«Телеглядацька асоціація батьків України»
Контакти: www.tabu.org.ua





Русскоязычная версия

Пресс-релиз Всеукраинской общественной организации «Телезрительская ассоциация родителей Украины»

Долой с телевидения рекламный терроризм! Отдайте «ПРАВО ПУЛЬТА»!

Сегодня 23.07.2007 года Всеукраинская общественная организация «Телезрительская ассоциация родителей Украины» обратилась в Комитет Верховной Рады Украины по вопросам свободы слова и информации и в Кабинет Министров Украины с предложением о внесении изменений в действующее законодательство Украины, призванное регулировать процесс распространения рекламы на телевидении.

Организация убеждена, что способ размещения рекламы на телевидении, которым обычно прерывают демонстрацию художественных фильмов или телепередач в их наиболее кульминационные моменты, является не корректным по отношению к потребителям-телезрителям, поскольку телеканалы не дают полную и достоверную информацию о длительности рекламных блоков. Телезрители считают, что агрессивное принуждение граждан к усвоению не всем нужной рекламной информации подобно тому, как в застойные советские времена, продавался дефицитный шампунь с обязательным лотерейным билетом впридачу. Такой не свойственный для постиндустриального общества диктат производителей и распространителей медиапродуктов, по мнению общественности, является опасным атавизмом, способным подменить основы демократического общества, ориентированного не только на удовлетворение потребностей населения, а и на свободу выбора.

Телезрительская ассоциация родителей Украины настаивает на недопустимости использования психических особенностей личности при распространении рекламы, которое искажает сущность её понятия. А именно, речь идёт об эксплуатации телерадиоорганизациями повышенного интереса зрителей к сюжету фильма или телепередачи и естественного нежелания переключить телеканал в момент демонстрации рекламных блоков из-за страха человека пропустить продолжения фильма или телепередачи и утратить таким образом понимание сюжетной линии. Такая подача рекламных блоков телеканалами осуществляет огромное давление на право выбора («право пульта») потребителей-телезрителей.

С целью недопущения рекламного терроризма на телевидении, Телезрительская ассоциация родителей Украины предлагает срочно юридически закрепить нормы, которые бы обязали телеканалы не декларативно, а реально, уважать интересы телезрителей (источник рейтингов) и ввести обязательное сопровождение телевизионных рекламных блоков обратным хронометражём с целью информирования граждан об общей продолжительности паузы между частями фильма или передачи, которые были прерваны.


Пресс-служба
Всеукраинской общественной организации
«Телезрительская ассоциация родителей Украины».
Контакты: www.tabu.org.ua



  • Кращі фільми для всієї родини



  • Кращі телеканали для всієї родини

    1. Перший національний

    2. 1+1

    3. ICTV

    4. Інтер



  • Кращі кінотеатри для всієї родини

    1.Мережа кінотеатрів "Одеса - Кiно"

    2. Розважальний комплекс
    "Дивосвіт" (м.Київ)

    3. Мережа кінотеатрів «Мультиплекс - Холдинг»
  •  УВАГА!  

    Шановні батьки! Просимо Вас у випадку виявлення фактів порушення законодавства України покликаного захищати суспільну мораль, або права неповнолітніх глядачів, слухачів, терміново звернутись до нашої організації із підтверджуючою інформацією (фото-відео зйомка, квитки кінотеатрів, запис телевізійних та радіопередач, тощо). Від Вас залежить європейський вибір, демократія, законність та майбутнє Української Нації. Майбутнє наших дітей в наших руках.


    Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій, а рекламної інформації — рекламодавці. Організація може не поділяти думку авторів. Організація залишає за собою право редагувати надані матеріали.

    Публікація в інших виданнях матеріалів рубрик "колонка Максима Ростоцького" та "Фотогалерея" можлива тільки за умов погодження з автором.

    При використанні матеріалів сайту посилання на нього є обов’язковим.


    © Телеглядацька Асоціація Батьків України, 2004—2006
    Контакт: info@tabu.org.ua

    Створено: Addesign.com.ua, 2006
                                                                    META-Ukraine