Non-governmental All-Ukrainian Public Organization
"TV Viewers Association of Parents of Ukraine"

Єдиний в Україні сайт, на якому міститься найпотрібніша і найправдивіша інформація про медіа та кіноіндустрію і завдяки якому кожна сім’я може своїми діями впливати на ефективний захист психофізичного здоров’я своєї дитини, зберегти міць родини, та культурні і духовні надбання країни.

Батьки обирають найкращий телеканал 2017 року

Перший національний
Новий канал
ICTV
СТБ
Тоніс
1+1
Інтер
ТРК "Україна"


Батьки обирають найкращий телеканал для дітей 2017 року

Моя дитина
Малятко TV
Піксель TV
ПлюсПлюс

30.01.2007

Спростування абсурдних та брудних звинувачень перс-служби Держспоживстандарту України на адресу ТабУ

У зв’язку із публікацією 17.01.2007 року на офіційному інтернет ресурсі Держспоживстандарту України безпідставних звинувачень з боку прес-служби у некомпетентності звернення Всеукраїнської громадської організації «Телеглядацька асоціація батьків України» від 18.12.2006 року до зазначеного органу із вимогою «застосувати владні повноваження та з метою захисту прав споживачів вжити заходів по терміновому та негайному припиненню рекламної кампанії виробника алкогольних напоїв торгівельної марки «Хортиця» (горілка Хортиця «Платинум»), у поширюваній рекламі якої використовується образ улюбленого та популярного дитячого казкового персонажу – Діда Мороза (Санта Клауса)», повідомляємо про наступне.


(17.01.2007 року)

Заява прес-служби Держспоживстандарту України

12 січня 2007 року «Экономические известия» опублікували матеріал «У Деда Мороза отобрали рюмку». Йдеться про новорічну рекламну кампанію ТМ „Хортиця”, в якій казковий персонаж Дід Мороз рекламує алкогольну продукцію. Дивно, але голова Телеглядацької асоціації батьків України Максим Ростоцький звинувачує саме Держспоживстандарт, а не ТМ „Хортиця” в існуванні такої реклами.

У листі Телеглядацької асоціації батьків України до Держспоживстандарту, який надійшов 29 грудня 2006 року і наразі опрацьовується відповідно до процедур і термінів, визначених Порядком накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу, громадська організація вимагає терміново розглянути питання про припинення рекламної кампанії ТМ „Хортиця”. Втім, ще з 2003 року відповідно до Закону України „Про внесення змін до Закону України „Про рекламу” від 11.07.2003 р. № 1121-IV Держспоживстандарт позбавлений права забороняти рекламу. Прикро, що голова громадської організації не знає про такі зміни у законодавстві, адже прийняті вони були саме з урахуванням побажань громадськості, за підсумками діяльності робочої групи, до якої увійшли народні депутати України, представники державних органів виконавчої влади, громадськості, зокрема „Всеукраїнської рекламної коаліції”, „Спілки рекламістів України”.

Держспоживстандарт України – відкрита структура, ми готові співпрацювати з будь-якою громадською організацією, якщо така діяльність базуватиметься на принципах толерантності, взаємоповаги і професіоналізму. А подібні інциденти черговий раз доводять, що формувати цивілізований ринок реклами необхідно, консолідувавши зусилля державних установ і громадськості, бо врешті-решт наша спільна мета – захистити споживача від недобросовісної реклами.


(12.01.2007 року)

Экономические известия №2(535)

У Деда Мороза отобрали рюмку

Председатель Телезрительской ассоциации родителей Украины Максим Ростоцкий сообщил «i», что накануне Нового года он провел переговоры с ТМ «Хортиця», и было принято решение о досрочном поэтапном прекращении рекламной кампании с Дедом Морозом.

Как сообщали «i» ранее, в декабре ассоциация обратилась в Госпотребстандарт с требованием срочно рассмотреть вопрос о прекращении новогодней рекламной кампании, которая использует в своей рекламе образ сказочного персонажа.

Вопрос удалось решить полюбовно. «После конструктивного диалога мы пришли к соглашению: чтобы защитить маленьких граждан страны, «Хортиця» не будет использовать детские сказочные персонажи для рекламы алкогольных напитков. С 1 января начали поэтапно снимать рекламные щиты, несмотря на убытки и то, что билборды были оплачены под рекламную кампанию на длительный срок»,— сообщил господин Ростоцкий. Он также отметил, что на их обращение Госпотребстандарт не дал никакого ответа. «На мой взгляд, этот орган не осуществляет возложенных на него налогоплательщиками функций в полном объёме. Госорганы, наделённые запретительными полномочиями, себя изжили, и должны уступить место демократическим институтам, занимающимся саморегулированием отрасли на основании диалога с общественностью. Наши переговоры с «Хортицей» считаю одним из ярких примеров действия евроинтеграционных процессов в Украине»,— отметил он.

В киевском офисе ТМ «Хортиця» сообщили, что реклама с Дедом Морозом будет снята до конца этой недели. «Новогодний рекламный сюжет не нарушает законодательство, и все ограничения, предписанные законом «О рекламе», полностью соблюдены. Однако ассоциация обратила наше внимание на морально-этическую сторону данного вопроса, и как социально ответственная компания, мы согласились с доводами и приняли решение прекратить рекламную кампанию досрочно, несмотря на то, что новогодний рекламный сюжет позволил увеличить продажи. Операторы наружной рекламы в кратчайшие сроки заклеят постеры, и рекламу снимут до 15 января»,— сообщили «i» в пресс-службе компании.

Олеся Остафиева



Як можна зрозуміти із наведених вище матеріалів ніяких звинувачень Держспожисстандарту України у факті існування реклами ТМ «Хортиця» Ростоцький Максим не пред’являв, а розповсюджене прес-службою Держспожисвтандарту є абсолютно неправдивою інформацією та свідчить про те, що особи, які її поширювали, навіть не були ознайомлені із публікацією у газеті «Экономические известия» та заявою нашої організації, з чого можна припустити, що при підготовці своєї заяви прес-служба Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики користувались вуличними плітками, які можливо створили в них викривлену картину дійсності.

Дивує абсурдний та нефаховий випад прес-служби Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики у бік голови Телеглядацької асоціації батьків України – організації, яка піклується про інтереси споживачів та в першу чергу дітей. Так прес-служба Держспоживстандарту України з невідомих причин зазначає, що відчуває прикрість за те, що ніби Максим Ростоцький не ознайомлений із змінами, внесеними 11.07.2003 р. до Закону України «Про рекламу», на підставі яких Держспоживстандарт не може забороняти рекламу. Тут важливо зазначити, що Всеукраїнська громадська організація «Телеглядацька асоціація батьків України» у своїй заяві № 208-06 від 18.12.2006 року просила в інтересах маленьких громадян України розглянути питання про вжиття заходів по негайному та терміновому припиненню рекламної кампанії ТМ «Хортиця». А вже до таких заходів потрібно відносити права Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики, надані йому згідно із частиною 3 ст. 27 Закону України «Про рекламу» (із змінами та доповненнями), яка говорить про те, що з метою захисту інтересів суспільства, держави, споживачів реклами і учасників рекламного ринку органи державної влади, зазначені у статті 26 Закону (серед яких Держспоживстандарт України), можуть звертатися до суду з позовами про заборону відповідної реклами та її публічне спростування. Нажаль з часу нашого звернення (18.12.2006 року) до публікації матеріалів у газеті «Экономические известия» (12.01.2007 року) пройшов майже місяць, а з боку Держспоживстандарту не було жодної реакції щодо розповсюдженої у місті Києві реклами алкогольного напою із використанням образу Діда Мороза, цільовою аудиторією якої за оцінками експертів стали діти і це, на наш погляд, є справжньою прикрістю, хоча компетентний орган заради маленьких громадян міг би скористуватись своїм законним правом (частина 3 ст. 27 Закону України «Про рекламу») і оперативно звернутись до суду з метою захисту прав маленьких громадян та зробити чистими від такої реклами їх різдвяні канікули. Тим більше що Всеукраїнська громадська організація «Телеглядацька асоціація батьків України» ще у 2005 році, зверталась до державних органів влади (№ 070, від 24.01.2005 року) з приводу реклами горілки ТМ «Хортиця», у композиції якої ще тоді використовувався образ дитячого казкового персонажу Діда Мороза, проте фахівці структури Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики із запізненням по строках більше ніж на півроку (тільки після повторних звернень нашої організації до МВС відповідно до Закону України «Про боротьбу з корупцією», щодо працівників Держспоживстандарту) надали нефахову відповідь, яка ґрунтувалась на заангажованій думці об’єднання бізнесменів і якою легалізовувалось на майбутнє таке цинічне явище, як використання дитячого казкового персонажу Діда Мороза у рекламі алкогольних напоїв, що продовжувалось і цього року. Однак, Держспоживстандарт вже 2 роки розмірковує, що робити з цього приводу (за цей час він міг би, як мінімум, добрий десяток разів звернутись до суду для захисту прав споживачів) і поки що у своїй некомпетентності з цього питання звинувачує, як це не шокує, осіб та громадськість, які бачучи неспроможність компетентного державного органу, сприяють країні у захисті прав споживачів та подоланні безладу в рекламній сфері. Занепокоює доля вирішення Держспоживстандартом України нашого звернення щодо Діда Мороза і цього року, особливо після того, коли його прес-служба розпочала інформаційний тиск на споживачів (зрозуміло в чиїх інтересах) та за допомогою неправдивої інформації вже сьогодні зміщує увагу населення в інший бік. Ганьба!

Такі, на наш погляд, безпідставні юридично безграмотні та нефахові офіційні заяви прес-служби Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики спрямовані на дискредитацію нашої організації, яка дієво сприяє захисту прав споживачів та її Голови Ростоцького Максима за оцінками фахівців стають ґрунтом для розквіту самовпевненості з боку порушників законодавства у сфері захисту прав споживачів та підривають довіру до Уряду нашої країни і ставлять під сумнів компетентність та фаховий рівень голови Держспоживстандарту і осіб, що працюють у прес-службі органу, який він очолює. Вважаємо, що до тих пір доки продовжують існувати факти брудного поширення через офіційні джерела неправдивої інформації з боку державних органів влади дорога до демократії та Європи для Україні буде лише мрією. Ганьба!

Додамо також і те, що з боку Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики останнім часом спостерігаються систематичні порушення строків відведених чинним законодавством України для розгляду звернень громадян та надання їм інформації, що запитується. Ганьба!

Сподіваємось, що надалі Державний комітет України з питань технічного регулювання та споживчої політики буде суворо слідкувати за наявністю компетентних осіб у своїх лавах, щоб їх дії не ганьбили керівництво державного органу та буде прислухатися не тільки до побажань бізнесу та професійних об’єднань на основі бізнесу, а й до пересічних українців, інтересам яких він де-юре повинен слугувати.

Гадаємо, що чиновникам замість популістських заяв про свою відкритість, які наша організація мала змогу на власні очі побачити у відкритому поширенні неправдивої інформації з боку прес-служби Держспоживстандарту, краще виконувати у повному об’ємі дії, яких чекає народ і на які спрямовуються кошти платників податків.


Телеглядацька асоціація батьків України
  • Кращі фільми для всієї родини



  • Кращі телеканали для всієї родини

    1. Перший національний

    2. 1+1

    3. ICTV

    4. Інтер



  • Кращі кінотеатри для всієї родини

    1.Мережа кінотеатрів "Одеса - Кiно"

    2. Розважальний комплекс
    "Дивосвіт" (м.Київ)

    3. Мережа кінотеатрів «Мультиплекс - Холдинг»
  •  УВАГА!  

    Шановні батьки! Просимо Вас у випадку виявлення фактів порушення законодавства України покликаного захищати суспільну мораль, або права неповнолітніх глядачів, слухачів, терміново звернутись до нашої організації із підтверджуючою інформацією (фото-відео зйомка, квитки кінотеатрів, запис телевізійних та радіопередач, тощо). Від Вас залежить європейський вибір, демократія, законність та майбутнє Української Нації. Майбутнє наших дітей в наших руках.


    Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій, а рекламної інформації — рекламодавці. Організація може не поділяти думку авторів. Організація залишає за собою право редагувати надані матеріали.

    Публікація в інших виданнях матеріалів рубрик "колонка Максима Ростоцького" та "Фотогалерея" можлива тільки за умов погодження з автором.

    При використанні матеріалів сайту посилання на нього є обов’язковим.


    © Телеглядацька Асоціація Батьків України, 2004—2006
    Контакт: info@tabu.org.ua

    Створено: Addesign.com.ua, 2006
                                                                    META-Ukraine