Non-governmental All-Ukrainian Public Organization
"TV Viewers Association of Parents of Ukraine"

Єдиний в Україні сайт, на якому міститься найпотрібніша і найправдивіша інформація про медіа та кіноіндустрію і завдяки якому кожна сім’я може своїми діями впливати на ефективний захист психофізичного здоров’я своєї дитини, зберегти міць родини, та культурні і духовні надбання країни.

Батьки обирають найкращий телеканал 2017 року

Перший національний
Новий канал
ICTV
СТБ
Тоніс
1+1
Інтер
ТРК "Україна"


Батьки обирають найкращий телеканал для дітей 2017 року

Моя дитина
Малятко TV
Піксель TV
ПлюсПлюс

18.12.2006

Дітям потрібен тверезий Дід Мороз!

Україномовна версія.

Прес-реліз Всеукраїнської громадської організації «Телеглядацька асоціація батьків України»

Дітям потрібен тверезий Дід Мороз!

Завершення 2006-го року, проголошеного Указом Президента України (№ 1673/2005, від 29.11.2005 року) Роком захисту прав дитини, запам’ятається народом тим, що бізнесмени на очах у безпорадних державних органів відібрали в українських діточок новорічну казку. Тепер не можна гарантувати, що Дід Мороз (Санта Клаус) для дітей в мішку несе тільки іграшки та солодощі.

Сьогодні 18 грудня 2006 року «Телеглядацька асоціація батьків України» звернулась до Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики із вимогою негайно розглянути питання по терміновому припиненню новорічної рекламної кампанії виробника алкогольних напоїв – торгівельної марки «Хортиця», яка і в цьому році використала у своїй рекламі образ дитячого казкового персонажу Діда Мороза (Санта Клауса) із фляжкою горілки та склянкою у руках.

Батьки обурені, що внаслідок використання образів дитячих казкових персонажів у рекламних кампаніях небезпечних для здоров’я та зорієнтованих на «дорослого» споживача товарів не враховується особлива чутливість психіки дітей, що робить їхніх довірливих малят частиною цільової аудиторії реклами і суттєво ускладнює виховні процеси.

Організація звернулась до Держспоживстандарту внаслідок того, що підпорядкована йому структурна одиниця, покликана захищати права споживачів (Департамент у справах захисту прав споживачів у м. Києві), на думку наших представників, необґрунтовано прийняла рішення про небажання захищати права споживачів, які не бажають, щоби їх маленькі діти, які щиро довіряють усьому, що пов’язано із казковим образом Діда Мороза (Санта Клауса) були позбавлені морального авторитета, безпечного дитинства і сприймали алкогольні напої, як рекомендовані для вживання символом добра, справедливості та чарівності.

З огляду на те, що 20 грудня цього року у Комітеті Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації розглядатиметься проект Закону України «Про рекламу», яким пропонується в інтересах охорони здоров’я нації повна заборона реклами алкогольних напоїв і тютюнових виробів ( але суттєво розтягнута у часі кількома етапами), «Телеглядацькою асоціацією батьків України» було також прийнято рішення повторно спрямувати пропозиції до Комітету Верховної Ради, враховуючи некоректні випадки спроб з боку представників рекламного бізнесу використовувати образи дитячих казкових персонажів у рекламі горілки, розглянути можливість негайної заборони реклами алкоголю і тютюну, або, якщо така заборона буде реалізовуватись поетапно, прийняти відповідні норми, які на цей час забороняли би використовувати образи дитячих казкових персонажів у «дорослій» рекламі.

З повагою, прес-служба
Телеглядацької асоціації
батьків України



Русскоязычная версия

Пресс-релиз Всеукраинской общественной организации «Телезрительская ассоциация родителей Украины»

Детям нужен трезвый Дед Мороз!

Завершение 2006-го года, провозглашённого Указом Президента Украины (№ 1673/2005, от 29.11.2005 года) Годом защиты прав ребёнка, запомнится народом тем, что бизнесмены на глазах у беспомощных государственных органов отобрали у детей Украины новогоднюю сказку. Тепер нельзя гарантировать, что Дед Мороз (Санта Клаус) для детей в мешке несёт только игрушки и сладости.

Сегодня 18 декабря 2006-го года «Телезрительская ассоциация родителей Украины» обратилась к Государственному комитету Украины по вопросам технического регулирования и потребительской политики с требованием срочно рассмотреть вопроса о немедленном прекращении новогодней рекламной кампании производителя алкогольных напитков – торговой марки «Хортыця», которая в этом году использовала в своей рекламе образ детского сказочного персонажа Деда Мороза (Санта Клауса) с бутылкой водки и стаканом в руке.

Родители возмущены, что в результате использования образов детских сказочных персонажей в рекламных кампаниях опасных для здоровья и ориентированных на «взрослого» потребителя товаров не учитывается особая чувствительность психики детей, что делает их доверчивых малышей частью целевой аудитории рекламы и существенно усложняет воспитательные процессы.

Организация обратилась к Госпотребстандарту вследствие того, что подчинённая ей структурная единица, призванная защищать права потребителей (Департамент по делам защиты прав потребителей в г. Киеве) по мнению наших представителей необоснованно принял решение о не желании защищать права потребителей, которые не хотят, что бы их маленькие дети, которые искренне доверяют всему, что связано со сказочным образом Деда Мороза (Санта Клауса), были лишены морального авторитета беспечного детства и воспринимали алкогольные напитки, как рекомендованные для употребления символом добра, справедливости и волшебства.

Учитывая то, что 20 декабря в Комитете Верховной Рады Украины по вопросам свободы слова и информации будет рассматриваться проект Закона Украины «О рекламе» в котором предлагается в интересах охраны здоровья нации полный запрет рекламы алкогольных напитков и табачных изделий, но существенно растянутый во времени множеством этапов, «Телезрительской ассоциацией родителей Украины» было так же принято решение повторно направить предложение в Комитет Верховной Рады, учитывая случаи не корректных попыток со стороны рекламного бизнеса использовать образы детских сказочных персонажей в рекламе водки, рассмотреть возможность немедленного запрета рекламы алкоголя и табака, или если такой запрет будет реализовываться поэтапно принять соответствующие нормы, которые бы на это время запретили бы использовать образы детских сказочных персонажей во взрослой рекламе.




С уважением, пресс-служба
Телезрительской ассоциации
родителей Украины.


  • Кращі фільми для всієї родини



  • Кращі телеканали для всієї родини

    1. Перший національний

    2. 1+1

    3. ICTV

    4. Інтер



  • Кращі кінотеатри для всієї родини

    1.Мережа кінотеатрів "Одеса - Кiно"

    2. Розважальний комплекс
    "Дивосвіт" (м.Київ)

    3. Мережа кінотеатрів «Мультиплекс - Холдинг»
  •  УВАГА!  

    Шановні батьки! Просимо Вас у випадку виявлення фактів порушення законодавства України покликаного захищати суспільну мораль, або права неповнолітніх глядачів, слухачів, терміново звернутись до нашої організації із підтверджуючою інформацією (фото-відео зйомка, квитки кінотеатрів, запис телевізійних та радіопередач, тощо). Від Вас залежить європейський вибір, демократія, законність та майбутнє Української Нації. Майбутнє наших дітей в наших руках.


    Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій, а рекламної інформації — рекламодавці. Організація може не поділяти думку авторів. Організація залишає за собою право редагувати надані матеріали.

    Публікація в інших виданнях матеріалів рубрик "колонка Максима Ростоцького" та "Фотогалерея" можлива тільки за умов погодження з автором.

    При використанні матеріалів сайту посилання на нього є обов’язковим.


    © Телеглядацька Асоціація Батьків України, 2004—2006
    Контакт: info@tabu.org.ua

    Створено: Addesign.com.ua, 2006
                                                                    META-Ukraine